Anjo večina v društvu pozna kot oblikovalko, ki izdeluje večino plakatov, časopisov in druge tiskovine, ki jih HKD Pomurje že leta in leta uporablja za lastno promocijo in promocijo dogodkov. Malo kdo pa ve, da je je Anja oblikovalka, ki v svoji koprski delavnici tiska ilustracije na torbe, majčke, nahrbtnike in drugo. In ko odtisne še logotip in ime znamke, se to prebere WEIRD YOUTH (Čudna Mladina) – www.weird-youth.com.

PO 100 DNEH PRIPRAVLJENA NA LASTNO ZNAMKO

Vse se je pravzaprav začelo z lanskoletnim projektom 100 days 50 logos (100 dni 50 logotipov), ko je v stotih dneh ustvarila 50 logotipov/ilustracij. Za zabavo, predvsem pa za spremljanje lastnega napredka. Logotipi so izhajali vsakih 2 dni, njihovo objavljanje pa je spremljalo 500+ ljudi na socialnem omrežju Facebook.

Razstavo omenjenega solo projekta, si lahko pridete ogledat v začetku leta 2017, ko bodo grafike razstavljene v Kulturnem domu v Lendavi.

NAJPREJ PAPIR + SVINČNIK, NATO RAČUNALNIK

Anja pravi, da pri vsakdanjem delu oblikovalske naloge rešuje s pomočjo ilustracije, zato kljub vsem računalniškim programom, vsaka njena ilustracija najprej nastane s svinčnikom in na papirju, šele nato jo digitalizira. “Verjamem, da to dizajnu prinese veliko mero originalnosti in občutka.”

 

INTERVJU

Zakaj je nastal Weird Youth ?

“Znamka je nastala kot odgovor na občutno pomanjkanje modnih dodatkov in oblačil za punce, ki so malo drugačne, ‘quirky’, in iščejo izbrane kose iz nekomercialne prodaje, ki jih najbolje reprezentirajo.”

Zakaj je pomemben projekt 100 days 50 logos ?

100 days 50 logos je razlog, da sem ustanovila Weird Youth, ta projekt mi je prinesel potrebno kilometrino in samozavest, da svoja sporočila ponudim v obliki tiskanih produktov.

Kaj te najbolj veseli pri delu za Weird Youth ?

Ko delam ilustracije in nove dizajne za Weird Youth izhajam za sebe in zadovoljujem svoje potrebe ter ideje. Po navadi oblikujem za stranke, kjer je marsikaj določeno in nimam prostih rok, zato uporabljam Weird Youth kot kanal preko katerega najlažje manifestiram svoje ideje. Te ideje pa nato prenesem na oblačila in torbe zato, da lažje najdejo tiste somišljenike, ki moje sporočilo razumejo.

Kdo ti pri delu pomaga ?

Pri delu mi pomagata dve pridni punci, Lucija in Nara. Nara je naš fotograf, Lucija pa je naš model. Poleg niju dveh mi pomaga tudi fant in mama, pri pošiljanju paketov, soritranjem paketov, itd.. Nekaj pomoči sem dobila tudi od ljudi, ki me spremljajo na socialnih omrežjih. Tiskam ročno, pa večinoma sama.

Kaj je tvoje glavno orodje za promocijo ?

Glavno orodje za promocijo moje znamke je Instagram. Zdi se mi, da Instagram omogoča da dosežem ravno tiste ljudi za katere ustvarjam in ti to s ponosom tudi pokažejo. Velika večina naročil zaenkrat prihaja iz Slovenije saj sem se v začetni fazi fokusirala zgolj na Slovenijo, je pa nekaj paketov potovalo tudi v Kanado, ZDA, Avstralijo, Italijo, Dansko in Anglijo… S širitvijo si želim produkte ponuditi tudi izven Slovenije.

 

Tekst: Ninoslav Kutnjak